Formoso aboga por “dar visibilidade” a las mujeres que sostienen el rural

ACTO DE LA DIPUTACIÓN CON MUJERES RURALES
|

En el marco de una jornada organizada en ExpoCoruña para celebrar el Día Internacional da Muller do Rural, el político quiso resaltar ante unas 500 féminas de toda la provincia que hay que “facer visible e recoñecer públicamente o papel decisivo das mulleres no desenvolvemento social e económico do rural galego”. 
En el acto organizado conjuntamente por la Diputación y la Federación de Asociacións de Mulleres Rurais (Fademur), el presidente provincial incidió en que en la comunidad “a muller foi históricamente, e segue a ser, o motor do medio rural”. Así enumeró sectores tan dispares como la ganadería, la agricultura, la pesca y el marisqueo, en los que este colectivo siempre ha estado implicado tomando parte en el mantenimiento de la economía. 
Y ello a pesar de que, como reconoció Formoso, todavía padecen una situación de desigualdad y precariedad laboral, dado que solo seis de cada diez cotizan en algún sistema de protección social y sus salarios todavía son un 30% más bajos que los de sus compañeros hombres. 
“O noso compromiso dende a Deputación é que vivir e traballar no rural non supoña un sobresforzo”, indicó el líder coruñés, que incidió en que desde la administración que dirige se invierten “cada ano millóns de euros para mellorar os servizos e infraestruturas públicas do rural”. 
“Contribuimos a fomentar o emprego e o emprendemento, apoiamos ao sector agrogandeiro, ás mancomunidades de montes, aos nosos pescadores e mariscadoras, ao amplo tecido asociativo das nosas vilas e pobos”, añadió.

Freno a la despoblación
La presidenta de la Federación de Asociacións de Mulleres Rurais en la comunidad gallega, Rosa Arcos, por su parte demandó una “maior visibilidade e apoio” al papel femenino en el desarrollo y el mantenimiento de empresas y población en ámbitos no tan urbanos. “Sen explotacións familiares e sen o traballo das mulleres que hai detrás delas non hai futuro para o rural, para as nosas vilas e aldeas”, advirtió, antes de la entrega de premios. 
Para Arcos “as mulleres do rural contribúen co seu traballo a frear o despoboamento, a paliar as consecuencias do envellecemento e a fomentar a economía e a vida das nosas aldeas”.

Formoso aboga por “dar visibilidade” a las mujeres que sostienen el rural