El BNG de Betanzos no acudirá al pregón de Fraga Mandián porque este denunció a un miembro del partido

|

El BNG no estará en el pregón que Antonio Fraga Mandián ofrecerá en Betanzos para dar comienzo a las fiestas de San Roque. Así lo anunciaron ayer desde la formación nacionalista, que recordó que el elegido este año como pregonero denunció en su momento a un miembro del partido y al presidente de la Mesa pola Normalización Lingüística. 
“Non asistiremos porque nos parece lamentábel que o Goberno local do PSOE escollera a unha persoa que fixo gala, desde o seu posto na xudicatura, de incumprir a Lei de Normalización Lingüística para manter o uso do topónimo deturpado da cidade da Coruña, chegando mesmo a denunciar ao Presidente da Mesa pola Normalización lingüística e ao portavoz do BNG no Parlamento no seu momento”, explicaron ayer desde la dirección de la formación nacionalista en Betanzos que calificó de “polémico” a la persona elegida para abrir los festejos de agosto.
Así, el Bloque considera que no es “a persoa máis acaída para que se lle recoñeza dando o pregón das festas”, mostrando su “competa” discrepancia con el criterio del Gobierno municipal, dirigido por el PSOE.
El portavoz local de los nacionalistas, Henrique del Río, señaló también al respecto que “ter nacido en Betanzos non é merito abondo para dar un pregón, sobre todo logo de facer gala de incumprir a lexislación sobre o maior patrimonio das galegas, que é o noso idioma”.
Del mismo modo, Henrique del Río considera “unha provocación” por parte del PSOE la presencia como pregonero de Fraga Mandián y, por ello, han tomado la decisión de ausentarse de los actos oficiales organizados de cara a la inauguración de las fiestas de San Roque. l

El BNG de Betanzos no acudirá al pregón de Fraga Mandián porque este denunció a un miembro del partido