Formoso solicita “menos premios e máis rigor” tras la campaña contra su persona de Oza-Cesuras

El Ideal Gallego-2015-11-20-021-20f4c359
|

“Fusións sí, consorcios sí, mancomunidades sí...pero queremos incentivar calquera medida de optimización de recursos mediante un plan específico, con concorrencia competitiva, no que valoremos os proxectos e midamos os efectos económicos deses proxectos”, resumió Valentín González Formoso. El presidente provincial salió al paso de la campaña promovida por el alcalde de Oza-Cesuras, Pablo González Cacheiro, que lo acusa de “castigar” su municipio, el primer fusionado del período democrático , y estudia solicitar amparo al Valedor do Pobo. 
A propósito de estas declaraciones, Formoso aseguró que el Gobierno de Calvo estableció “un premio”  a Oza-Cesuras “pero –precisó–nós entendemos que non é a mellor solución” porque las fusiones “son un camiño, unha fórmula exactamente igual de válida que outras que non podemos despreciar como as mancomunidades ou os consorcios”, resumió el presidente de la Diputación de A Coruña. “Menos premios e máis rigor”, advirtió el también alcalde de As  Pontes.
En este sentido, el mandatario socialista abogó por “non detraer fondos dos concellos para un premio concreto a un único concello concreto” porque “sería inxusto” y “non creo que os alcaldes estean de acordo” y anunció que la Diputación de A Coruña impulsará un plan específico para inciativas de colaboración intermunicipal enfocadas a la optimización de recursos, entre ellas las fusiones de municipios, el modelo elegido en su momento por Oza dos Ríos y Cesuras.
En cuanto a la empresa iniciada por Cacheiro, señaló que “o máis sinxelo é cambiar cartos por retirada de pancartas na A6, pero non estou de acordo”, si bien “este tema é un debate suficientemente serio para que nos limitemos a dar un premio”, añadió Formoso, que se mostró dispuesto “apoiar estas inciativas”, de la misma manera que “apoiaremos a Oza-Cesuras no proxecto que puxo en marcha nos seu día”.

Formoso solicita “menos premios e máis rigor” tras la campaña contra su persona de Oza-Cesuras