Oleiros se niega a instalar iluminación navideña porque considera que es un malgasto

El Ideal Gallego-9999-99-99-999-d6c15ec1
|

Si una de sus aficiones durante esta época es contemplar iluminaciones navideñas deje la visita a Oleiros para otra ocasión. Lo que es en este ayuntamiento no la va a poder satisfacer.

El alcalde, Ángel García Seoane, considera que este tipo de adornos públicos es un malgasto. “Eu non estou por tirar os cartos como fixo o alcalde de Vigo. Un millón de euros, que parece que aínda o vai ampliar un mes máis”, dijo el regidor en su habitual intervención semanal en la radio municipal.

Indica que, al contrario que en otros municipios más ruralizados, todos los núcleos de Oleiros son urbanos y con importante cantidad de población por lo que no está dispuesto a otorgar preferencia a unos lugares sobre otros.

“Que é máis importante?”
“Que é máis importante? Mera? Santa Cruz? Rialta? Os Regos? Con todos os respectos para Carballo ou Betanzos, aquí todos os núcleos son importantes. Alí teñen una zona urbana e o resto son aldeas”, insistió el mandatario local.

“O concello non vai malgastar os cartos nun sitio e deixar os demais sen iluminación”, apostilló García Seoane, al tiempo que indicaba que el Ayuntamiento desde hace años colabora con las asociaciones y entidades municipales para que sean estas las que instalen la iluminación.

“Hai anos que nos brindamos coas asociacións para que elas poñan as iluminacións e nós deixamos que se conecten á rede pública”, insistió el alcalde oleirense.

Oleiros se niega a instalar iluminación navideña porque considera que es un malgasto