El BNG acusa a García Vázquez de limitarse a anunciar que se legalizará el edificio Mandeo 50

 El grupo municipal del Bloque Nacionalista Galego en el Ayuntamiento de Betanzos acusa al alcalde, Ramón García Vázquez, de limitarse a realizar anuncios sobre la legalización del edificio Mandeo 50 y que detrás de estas declaraciones no existe ninguna actuación.

Según fuentes de esta formación política, el BNG llevó al pleno del pasado mes de febrero una iniciativa para que el gobierno local del PSOE aclarase los pasos dados hasta la fecha para ajustar a la legalidad el mencionado inmueble.

“O goberno local, na súa resposta, non di nada que non dixera meses antes na prensa”, denuncia el portavoz del BNG, Henrique del Río.

“Non dicimos que non sexa complexo axustar á legalidade o edificio, pero semella que a preocupación do goberno do PSOE, máis que solucionalo, é simular que fai algo”, censuran los nacionalistas.

Esta formación política asegura que el ejecutivo municipal no hizo más movimientos “que unha chamada á entidade bancaria propietaria antes de que se fusionase con outra, hai xa meses”.

El BNG acusa a García Vázquez de limitarse a anunciar que se legalizará el edificio Mandeo 50

Te puede interesar