“O que arde”, con seis galardones, se impone en los Mestre Mateo

“O que arde”, con seis galardones, se impone en los Mestre Mateo
El Ideal Gallego-2020-03-08-016-b6eaac4d

“O que arde”, de Oliver Laxe, se impuso en los XVIII Premios Mestre Mateo. Venció en seis de las doce categorías en las que optaba, incluidos el Premio ao Mellor Longametraxe y Mellor Dirección para Laxe. Además, los académicos también reconocieron la dirección de arte de Samuel Lema y Curru Garabal, la dirección de fotografía de Mauro Herce, la de montaje de Cristóbal Fernández y de sonido de David Machado, Amanda Villavieja , Sergio Silva y Xavi Souto .

Por su parte “Hierro”, la serie de Portocabo, Movistar+, ArTe France y Atlantique Productions, consiguió cuatro premios: Mellor Serie de Televisión, Mellor Dirección de Produción para Ana Míguez , Mellor Guión para Pepe Coira, Fran Araújo , Araceli Gonda, Coral Cruz y Carlos Portela, y Mellor Música Orixinal para las composiciones de Elba Fernández y Xavi Font .

El podio de estos Mestre Mateo que acogió el Palacio de la Ópera lo completó, con tres premios, “Quen a ferro mata”, que partía con quince candidaturas y acabó venciendo en las de Mellor Actor de Reparto, otorgado a título póstumo para un recordado y ovacionado Xan Cejudo; Mellor Actriz de Reparto para María Vázquez, y Mellor Maquillaxe e Perruquería para Susana Veira e Beatriz Antelo . De “Eroski-Paraíso”, la adaptación para la pantalla grande del éxito teatral de la compañía Chévere, resultaron premiados sus intérpretes principales: Miguel de Lira (Mellor Actor Protagonista) y Patricia de Lorenzo (Mellor Actriz). El mismo número de galardones –dos– los obtuvo “Segredos, desmontando Galicia”, que se hizo con los de Mellor Programa de Televisión y Mellor Realización para Marcos Barrios Carreira.

“Manoliño Nguema”, producido por Filmika Galaika, ganó el Premio ao Mellor Documental y “Antes de perder”, de RTVE y Cósmica Producións, venció como Mellor Serie Web. Además, “16 de decembro”, dirigido por Álvaro Gago, conquistó el de Mellor Curtametraxe de Imaxe Real y “Homomaquia”, de David Fidalgo Omil, el de Mellor Curtametraxe de Animación. En la categoría publicitaria, “Santiago, Cidade de Cinema”, de Islandia Producciones, consiguió el de Mejor Anuncio, mientras que “Esquimales (Heredeiros da Crus)” de Xaime Miranda, conquistó el de Mellor Videoclip .

El trabajo de María Fandiño en “Lobos e Cordeiros” le valió el Premio á Mellor Vestiario, mientras que Lucía Regueiro obtuvo el premio de Mellor Comunicadora por su labor en Bamboleo.

En cuanto al Premio de Honra Fernando Rey, con el que se reconoce la trayectoria de profesionales relevantes do audiovisual en Galicia, entre aplausos lo recibió el proyeccionista del CGAI, Chema Rodríguez Armada.

“O que arde”, con seis galardones, se impone en los Mestre Mateo

Te puede interesar