El PSOE acusa a Calvelo de ejercer un “caciquismo de lo más reaccionario”

|

Si Carlos Calvelo, alcalde de Arteixo, aseguraba a este diario que su gobierno había logrado acabar con el “cilentelismo que había”, los socialistas consideran que esta afirmación es falsa y acusan al mandatario de ejercer un “caciquismo do máis reaccionario”.

Desde la formación política reprochan el “continuo trato desigual” que según ellos están llevando a cabo desde “certos departamento desde Concello, como por exemplo no de Urbanismo ou o de Obras”. Recuerdan que una vez que el PSOE denunció que una importante empresa había ejecutado unas obras sin licencia, se han encontrado como “nalgún caso, cunhas solicitudes feitas nas últimas datas, procedeuse a darlle licencia, ante a visualización do expediente” por parte del concejal Martín Seco.

Por ello, se pregunta si, todos los vecinos que han solicitado un permiso previa a la de esta empresa “foron despachados coa mesma dilixencia que o poderoso empresario. Concluímos que esta obtención de licencia saltouse outras precedentes por un comportamento clientelar do señor Calvelo e compañía”.

Seco menciona las obras realizadas en un muro privado en la parroquia de Morás “a conta das arcas de tódolos veciños, ou o traslado do olivo, pertencente á propiedade da Igrexa”. En este punto se cuestiona si este “é un comportamento clientelar ou se lle pagan a todos os veciños as obras que realizan na súa casa”.

Atribuyen la ampliación de las plazas de la escuela de música a un intento por “agradar a veciños cercanos ao PP, sen preocuparse de empeorar a calidade da formación”. Por último, desde el PSOE también rechazan “o trato desigual que o Concello ten coas asociacións veciñais”.

Calvelo “cólgase medallas de ter acabado co clientelismo, e debería informarse de que é un trato clientelar como en outras cousas, co que demostra non estar preparado para o cargo que obstenta, tanto nas súas aptitudes como nas súas actitudes ante os veciños”, concluye.

 

El PSOE acusa a Calvelo de ejercer un “caciquismo de lo más reaccionario”