EU pide más pasos de cebra en el barrio de Novo Mesoiro

|

Esquerda Unida demandó ayer la instalación de un paso de cebra en la calle Ribeira Sacra, en el barrio de Novo Mesoiro, a la altura de la parada de autobús.
“A rúa ten dous pasos de peóns situados nos extremos da rúa”, afirma el portavoz de EU, César Santiso, quien explicó que “esa disposición ten que revisarse e modificarse para evitar o risco crecente que supón para a veciñanza ter que cruzar indebidamente a calzada para achegarse á parada do bus”, tanto el correspondiente a la línea municipal número 21 como el servicio de transporte escolar. “A situación de inseguridade viaria que estase a producir diariamente ven sendo denunciada pola Asociación Veciñal de Novo Mesoiro”, subraya Santiso, que insiste en que la colocación de ese paso de peatones “non só reduciría o risco de cruzamentos indebidos na calzada, senón que facilitaría o uso dos servizos de transporte colectivo”.
El portavoz de EU lamentó asimismo que “a falta deste paso de peóns está a provocar situacións de risco que ao goberno municipal parécelle non importar”, por lo que ha registrado una pregunta plenaria de respuesta escrita.

EU pide más pasos de cebra en el barrio de Novo Mesoiro