Blanco cree que el cambio de rumbo en Europa pasa por la movilización masiva

Copia de El Ideal Gallego-2014-04-16-006-66d233a6
|

El candidato del PSdeG al Parlamento Europeo José Blanco animó ayer a los coruñeses a que acudan a votar el 25 de mayo porque, argumentó “os dereitos sociais non se recuperan quedando na casa, o benestar non se conquista sen movilización, o investimento e o emprego non se xeran sen cambio; o cambio esixe mobilización masiva nas urnas contra a dereita española e europea”.
Dentro del ciclo sobre Europa organizado por la Agrupación Socialista Coruñesa y acompañado de la secretaria xeral local, Mar Barcón, e del provincial, Francisco Caamaño, Blanco aseguró que el PSOE será “unha voz forte” en Europa que haga valer las “necesidades e intereses” de Galicia en el seno de la Unión Europea.
Consideró que “Europa encóntrase ante o maior reto dende a súa fundación: decidir que quere ser no futuro” y aseguró que de la respuesta a ese desafío “depende que a herdanza que recibimos se dilapide ou se consolide, amplíe e enriqueza”.
Resumió que los votantes “deben elixir entre a esquerda do emprego e a defensa dos dereitos sociais ou a dereita da austeridade e os recortes”.

Blanco cree que el cambio de rumbo en Europa pasa por la movilización masiva