El BNG acusa a la Xunta de privatizar los centros de día de Eirís y Monte Alto

El Ideal Gallego-2011-07-13-011-1f5a3b1edébora garcía > A CORUÑA
 El portavoz del BNG en el Parlamento, Carlos Aymerich, y la concejala María Xosé Bravo denunciaron ayer la intención de la Xunta de privatizar la gestión de los centros de día de Eirís y Monte Alto. Ambos culparon a la Consellería de Traballo e Benestar de haber reducido el número de plazas ofertadas a la mitad.
“A convocatoria presentada en  maio no DOG fala de 40 prazas en cada centro, cando nun inicio se falaba de 80”, explicó María Xosé Bravo. “As administracións teñen a obriga de crearen estes centros e máis en tempos de crise, e a privatización fica lonxe da eficacia e do aforro”, añadió la edil coruñesa.
Aymerich también se mostró muy crítico con la concesión de este proyecto que sigue unos criterios, según el diputado nacionalista, “para favorecer aos conglomerados de empresas e non opta por reservar eses contratos a entidades sen fin de lucro”. Aunque los centros aún no han sido adjudicados, Aymerich cree que van a ser entregados a una empresa privada “que se vai lucrar das necesidades das persoas e que vai mercantilizar os servizos”.  

Toque de atención > El BNG  también dio un toque de atención al gobierno municipal, al que reprocha su pasividad en la defensa de las personas dependientes de A Coruña que esperan una plaza en los centros de día.
“Botamos de menos ao PP, non oímos nin unha palabra de Negreira para reclamarlle á Xunta o que xa estaba acordado, e non pedimos ningún trato de favor para A Coruña, simplemente o trato ao que esta cidade ten dereito”, setenció Carlos Aymerich.

El BNG acusa a la Xunta de privatizar los centros de día de Eirís y Monte Alto

Te puede interesar