Oleiros volverá a abordar en 2019 la creación del bus desde Cambre y Culleredo a las playas

Oleiros volverá a abordar en 2019 la creación del bus desde Cambre y Culleredo a las playas
Imagen de una de las últimas reuniones entre los alcaldes de Culleredo, Cambre y Oleiros | aec

El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, aseguró en una emisora local que el año que viene volverá a intentar la puesta en marcha del transporte entre Cambre, Culleredo y la playa de Bastiagueiro, después de que no fructificasen las últimas gestiones sobre el asunto.
Seoane cree que la venta de Cal Pita a Alsa ha tenido que ver en el hecho de que finalmente no se pudiera iniciar el servicio este verano. “Agora xa sei por que a empresa se botou atrás despois de terme dado palabra de que se ía crear esta liña. Xa tiñan previsto vender a empresa e lles importaba un rábano o que sucedese nesta comarca”, critica el alcalde de Oleiros, quien se fija como objetivo para el año que viene volver sobre el asunto y “lograr un bo servizo de transporte entre estes concellos e a praia”.
Preocupación
Además, el regidor oleirense se mostró “preocupado” por la compra de la compañía Autos Cal Pita por parte de Alsa, propiedad de la multinacional National Express. “Todas as multinacionais sempre me preocupan, xa pasou coa banca, veñen catro magnates con tentáculos por todo o mundo e mercan todo, facéndose os amos e poñendo condicións. É tremendo”, indicó Seoane.
Respecto al transporte entre A Coruña y la playa de Santa Cristina, que realizarán buses urbanos de la Compañía de Tranvías, el mandatario confía en que empiece a funcionar el día 15, un mes más tarde de la fecha prevista en un inicio.
“Parece, tamén, que a mesma multinacional inglesa quere comprar todos os transportes da comarca e de Galicia para apretar á Xunta e poñer condicións, polo que todos os alcaldes, de un signo ou outro, temos que defender o público e estar xuntos en contra do interese privado dunha multinacional”, concluyó Ángel García Seoane. l

Oleiros volverá a abordar en 2019 la creación del bus desde Cambre y Culleredo a las playas

Te puede interesar