OLEIROS-El Gobierno oleirense defenderá a las comisiones de fiestas en una moción

OLEIROS-El Gobierno oleirense defenderá a las comisiones de fiestas en una moción
Ángel García Seoane es el alcalde de Oleiros quintana

El Gobierno local de Oleiros llevará a la sesión plenaria del próximo jueves una moción para “defender ás comisións de festas fronte aos ataques que está a recibir por parte do Ministerio de Facenda”.
El alcalde oleirense, Ángel García Seoane, explicó ayer que una vez que se apruebe (Alternativa dos Veciños tiene mayoría absoluta), remitirán el acuerdo plenario a todos los municipios de Galicia, con la intención de que debatan y secunden la misma moción.
“Non se pode perseguir ás comisións de festas como se foran empresas privadas con afán de lucro. Fan un traballo inmenso para quitar adiante as festas. Ademais, hai que ter en conta que grazas as festas viven milleiros de persoas en toda Galicia”, subrayó García Seoane.
En la misma línea, el mandatario hizo hincapié en la “singularidade cultural” de las fiestas gallegas y reclamó medidas para “controlar a actividade dos intermediarios que explotan aos músicos e se enriquecen á súa costa”, apuntó.
En el apartado de las mociones, desde el Ayuntamiento explican que la CIG contará con unos minutos para presentar en el pleno su propuesta de moción en la que pedirán el respaldo de los concejales para instar a la Xunta “ao establecemento dunha nova tarifa eléctrica para rematar coa pobreza enerxética”.
En este sentido, el regidor indicó que Alternativa dos Veciños está “completamente dacordo con esta proposta da CIG e tamén defendemos que hai que facer moitos cambios no eido da electricidade”, sostuvo García Seoane. De este modo, si no hay sorpresas, esta moción también saldrá adelante.

Medio Ambiente
En otro orden de asuntos, García Seoane calificó ayer de “irrisoria” la campaña “iniciada pola conselleira de Medio Ambiente, Ethel Vázquez”, contra los municipios que solicitaron el dragado de la ría do Burgo. Desde el gabinete autonómico “difundíronse aos medios varias fotografías nas que aparecían diferentes residuos”.
El alcalde aseguró que en los terrenos en cuestión, es la Xunta “a quen lle corresponde a competencia”. Por ello, a juicio de García Seoane, el objetivo de Vázquez era “poñer o dedo acusador sobre os concellos” que decidieron aunar fuerzas para reclamar el “tan necesario” dragado de la ría.

OLEIROS-El Gobierno oleirense defenderá a las comisiones de fiestas en una moción

Te puede interesar