Jorquera defiende en Monte Alto la recuperación de lugares como la cárcel o la Casa Cornide

el ideal gallego-2019-05-21-006-d6ccbcad
|

El candidato del BNG a la Alcaldía, Francisco Jorquera, defendió la recuperación para la ciudad de espacios como la Casa Cornide, los terrenos del Estado en la Maestranza y Campo da Estrada, el cuartel de Atocha, la declaración como Bien de Interés Cultural de la antigua prisión provincial y las parcelas del hotel Finisterre y la Solana.


“Seremos firmes e esixentes desde o Goberno municipal, como debe ser un Goberno municipal na defensa dos bens comúns”, explicó el líder nacionalista antes de señalar que “o BNG é unha forza de obediencia galega, non dependemos de ningunha forza de Madrid, por iso é garantía no goberno de que se atenderán os intereses da cidade e só eses”.


Francisco Jorquera insistió en que esas demandas “non son ningunha anomalía” y citó ejemplos de espacios que Madrid y Barcelona recuperaron del Estado. “Queremos un trato igual, pero para iso o Goberno municipal ten que ser firme e tamén ter capacidade negociadora”, destacó.


Jorquera indicó que una prioridad del BNG será la revitalización de los espacios públicos porque “un espazo público accesible é o primeiro paso para recuperar a vida do barrio, xunto coa promoción do pequeno comercio e dos mercados municipais”.

Jorquera defiende en Monte Alto la recuperación de lugares como la cárcel o la Casa Cornide