Los socialistas acusan a Calvelo de “trocar o discurso que lle serviu para chegar a alcaldía”

“Non tivemos que esperar nin un no para ver como o alcalde de Arteixo, Carlos Calvelo, trocaba o seu discurso incendiario ante a chegada de chabolistas pertencentes ao expoblado de Penamoa”, afirma Martín Seco, portavoz del PSOE.

El socialista recuerda que el mandatario “criminalizar” al anterior gobierno por la llegada de exchabolistas y “esixindo incluso con escritos dende a asociación que el dirixía, nos que daba datos exactos da ubicación dos pisos alquilados a estes cidadáns e esixía do goberno anterior que tomaran medidas para fixeran que abandonaran Meicende”.

Subraya que el gobierno local “observou como chegaban chabolistas ao concello pola espalda, sen contar coa súa colaboración nin permiso”.

No obstante, el alcalde ve “contraproducentes” las declaraciones de Seco y se remiten a las tres reuniones “constatadas por Servicios Sociales y sobre las que hay documentación” acerca de los realojos acordados entre A Coruña y Arteixo. “Llegamos al Ayuntamiento y nos encontramos a cien personas de Penamoa por culpa del anterior gobierno”, afirma Calvelo.

 

Los socialistas acusan a Calvelo de “trocar o discurso que lle serviu para chegar a alcaldía”

Te puede interesar