El BNG sadense acusa al PP de recuperar “vellas prácticas” en la contratación

|

El BNG de Sada afirma que la contratación de obra pública en Sada cayó en picado en los tres últimos años. A esta aseveración añaden que el PP “non pode botarlle a culpa á crise, senón á total inoperancia do alcalde na xestión diaria”. Pero esta no es la única acusación de los nacionalistas que aseguran que el PP ha recuperado “as vellas prácticas oscurantistas na contratación de obra pública”.
Respecto a las cifras de contratación, explican desde el Bloque que en el primer año de mandato, en 2011 la inversión ascendió a un millóns de euros, “catro veces menos que no mesmo período do goberno do BNG, onde se acercou aos cinco millóns e daquela tambén existía a crise”.
En segundo lugar, la formación política enuncia que la “ausencia de xestión” ha hecho que el alcalde, Ernesto Anido, no haya presentado “nin un só proxectos a ningunha administración”. Así, continúan, “malamente poden chegar axudas”. Recuerdan en este apartado que las “poucas obras realizadas” en este tiempo se corresponden “case na súa integridade coas partidas que proveñen da Deputación. A contribución da Xunta é practicamente inexistente e a do Goberno, nula”.
Por último, afirman que, mientras que en el gobierno del BNG y PSOE el “90%” de los contratos fueron por procedimiento abierto, en este mandato, la norma es el “negociado sen publicidade, no que o alcalde elixe ás empresas que participan”. n

El BNG sadense acusa al PP de recuperar “vellas prácticas” en la contratación