Sada da luz verde al convenio con la Xunta para actuar en el último tramo del río Maior

Sada da luz verde al convenio  con la Xunta para actuar en  el último tramo del río Maior
Las inundaciones de 2016 se convirtieron en las más graves de la historia de Sada | AEC

Sada aprobó el convenio de colaboración para la mejora del funcionamiento hidráulico del Río Maior que, en su versión definitiva, remitió hace un par de semanas a la Consellería de Infraestruturas e para así proceder a su firma. El alcalde, Benito Portela, indicó que con este acuerdo, “dáse o paso fundamental para a execución dunha actuación que o Concello de Sada ven reclamando á Xunta desde maio de 2016 para con ela mellorar e optimizar o mal funcionamento, a insuficiencia de capacidade de desaugue e os continuos atrancos dos ríos Maior e Fontoira no seu treito final” en el centro de Sada.

Portela destacó “a importancia da previa declaración da zona como Area de Risco Potencial Significativo de Inundación, Arpsi, pois dito recoñecemento foi fundamental para a consecución deste convenio que establecerá o compromiso de renovación e mellora das infraestruturas hidráulicas existentes”, de manera que “é a  propia Xunta de Galicia quen sinala, no propio texto do convenio, que esta actuación pode considerarse como unha primeira medida das que corresponda acometer pola declaración desta zona como Arpsi de tal xeito que contribuía a minimizar os riscos de inundación”.

En el convenio se estipula que el Ayuntamiento de Sada aportará, en tres anualidades, un total de 1.075.000 euros, de los que 697.000 euros corresponden a fondos propios y 378.000 a lo que la Diputación de A Coruña aporta como subvención nominativa al Ayuntamiento de Sada.

Por su parte, la aportación de Augas de Galicia será de 500.000 euros que financiará con ayudas de la UE a través del Feder en un 80%, en el marco del Programa Operativo Galicia 2014-2020.

El acuerdo establece además que Augas de Galicia realizará “un estudo de alternativas para determinar a proposta máis axeitada en orde a acadar os obxectivos perseguidos de minoración dos riscos de inundación, e, unha vez que se presenten as propostas e que o Concello de Sada determine aquela que considera máis adecuada, levará a cabo as actuacións consistentes na contratación da redacción do proxecto da obra”, añadió Portela.

 Una vez redactado, supervisado y aprobado el proyecto, se contratará la ejecución y dirección y la gestión hasta completar  las obras “conforme ao proxecto”.

Sada da luz verde al convenio con la Xunta para actuar en el último tramo del río Maior

Te puede interesar