Sada - El BNG asegura que Álvarez-Campana “minte máis que fala” y pide su destitución

|

daniel romero > sada
  Como era de esperar, el exalcalde, Abel López Soto, quiso responder a las declaraciones del presidente de Portos de Galicia, José Manuel Álvarez-Campana, en las que acusaba al anterior gobierno local de no colaborar en la elaboración del Plan Especial del Puerto y en las que además aseguró que nunca le llamaron para que visitara el Ayuntamiento de Sada.
En primer lugar, en lo que concierne a las reuniones para la redacción de la ordenación del puerto, el ahora portavoz del grupo municipal nacionalista aseguró que “Portos non realizou ningún esforzo para entenderse co goberno local presidido polo BNG, senón todo o contrario”.
En este sentido, López Soto acusó al máximo mandatario del ente portuario de “utilizar a institución que representa de maneira partidista e minte descaradamente cando afirma que non lle pediron que viñese”.
Por ello, el que fuera alcalde hasta el pasado 11 de junio adjuntó en un comunicado una serie de escritos remitidos por él mismo en el año 2010 “onde queda demostrado que solicitáronse entrevistas que nunca tiveron resposta”, así como también una serie de “propostas para o porto deportivo de Sada e posicionamento sobre o Plan Especial”.
Esas entrevistas, dijo, se pudieron realizar bien en Santiago, bien en Sada, “pero o certo é que o presidente de Portos non accedeu a reunirse co alcalde nacionalista durante todo un ano a pesar das solicitudes reiteradas, catro concretamente”.
Con estas cartas, el exregidor sadense quiere demostrar que Álvarez-Campana “minte máis que fala e o seu comportamento é máis propio dun hooligan”, ya que se dedicó, dijo, “a crear problemas máis que solucionándoos e antepoñendo os intereses do Partido Popular ao interese xeral”.

Desprecio > Asimismo, el hecho de que el responsable de Portos de Galicia haya acudido al Ayuntamiento apenas dos semanas después de que el nuevo alcalde empezara a trabajar en su despacho, es para Abel López Soto una demostración de “desprezo aos traballadores do porto, aos usuarios do porto deportivo e aos empresarios que desempeñan alí a súa actividade comercial”.
Respecto a estos colectivos, el BNG afirmó tener constancia de que “levan meses agardando unha entrevista e seguen á espera de resposta”. Por tanto, el grupo nacionalista reprochó a Álvarez-Campana que prefiriera “facerse unha foto co alcalde antes que recibir ou visitalos –a usuarios y empresarios– unha vez que se acercou a Sada”.
Por último, el BNG le pide al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que “cese de inmediato” al responsable de Portos, “que a día de hoxe aínda non deu resposta satisfactoria a unha sentenza firme do ano 2003, non cumpre os autos dictados recentemente polo TSXG e ademáis minte descaradamente”.

Sada - El BNG asegura que Álvarez-Campana “minte máis que fala” y pide su destitución