Ferreiro triplicará personal y presupuesto para la normalización lingüística

|

El alcalde, Xulio Ferreiro, participó ayer en uno de los debates del Encontro de Política Lingüística Municipal organizado ayer en Santiago por la Coordinadora de Traballadores de Normalización da Lingua (CTNL), en donde anunció que se triplicará el personal y el presupuesto del Ayuntamiento para estos temas. 
“No Concello da Coruña entendemos que o galego ten que ser transversal”, explicó Ferreiro, para explicar la renovación del servicio municipal de normalización lingüística. 
En este contexto, también destacó que la comunicación pública del equipo municipal es “sempre en galego” como un ejemplo de la apuesta en firme por promocionar la lengua. 
“A normalidade ten moito que ver, e vaise trasladando pouco a pouco á cidade. E os discursos, que teñen que ser amables e sedutores. Debemos ter discursos de promoción do galego que sexan atractivos, que enganchen e creen ese espazo amable para o galego”, recalcó durante su intervención. 
El regidor también miró al pasado para recordar que ahora el gallego está presente en todas las políticas del Ayuntamiento. “Viñamos de catro anos onde non había unha aposta do Goberno municipal polo galego. Nós, o que estamos intentando facer desde o primeiro día é empregar o galego con normalidade”, remarcó.
“O galego é un dos patrimonios máis importantes que temos en Galicia e hai que coidalo como tal”, zanjó Ferreiro
En el debate, Ferreiro compartió impresiones con los alcaldes de A Estrada, José López Campos y Lalín, Rafael Cuíña, así como con las concejalas de Promoción da Lingua de Lugo, Carmen Basadre, y de Normalización Lingüística de Ames, Isabel Vaquero.

Ferreiro triplicará personal y presupuesto para la normalización lingüística