Sada - El BNG recuerda que el relleno y el muelle allí construido “carecen de amparo legal”

El Ideal Gallego-2011-06-30-019-dc6efb91

d.r. > sada
  El BNG recordó ayer que la zona del relleno y el puerto que se construyó en él “carecen de amparo legal”, por lo que “xurídicamente non existen”. Por este motivo, desde el bando nacionalista aseguraron que “non pode ordenarse urbanísticamente aquelo que hai que demoler por sentenza firme”.
El portavoz del grupo municipal del Bloque, Abel López Soto, reiteró que las consecuencias de la sentencia del TSXG de 2003 suponen “non só o cese da entidade concesionaria, senón tamén a demolición do construido ao seu amparo”. Una situación que, añadió, “Portos sabe e cala interesadamente, a pesar de que o TSXG xa o reiterou con total precisión”.
En lo que se refiere a la redacción del Plan Especial, el BNG insistió en que “en nengún caso pode tramitarse e aprobarse” un documento cuyo ámbito físico “é en parte o resultado dun recheo anulado por sentenza firme” y señalaron que “primeiro débese executar” el fallo judicial de 2003 “e despois ordenar urbanísticamente o espazo portuario”, algo que, como defendió el grupo nacionalista, “o goberno municipal presidido por Abel López xa lle manifestou a Portos de Galicia”.
Sobre la concesión definitiva, cuyo plazo de presentación de ofertas finalizó el pasado lunes –concurso al que solo se presentó una empresa–, el BNG recuerda que debe incluirse todo el ámbito de la anulada hace ahora ocho años.
Algo que, hay que recordar, no es así, ya que las empresas ubicadas en el puerto deportivo se excluyeron de esta nueva concesión y están renovando, particularmente, sus contratos directamente con Portos. De este modo, López Soto entiende que no está ejecutándose la sentencia.
“O BNG segue a manifestar que é preciso paralizar os procedementos de adxudicación en trámite ata que a sentenza do 2003 se execute debidamente e así o resolva o TSXG”, aseguran en el BNG, desde donde añaden que “adxudicar novos concursos sen que a sentenza do 2003 estexa executada é unha irresponsabilidade manifesta e unha grave irresponsabilidade por parte de Portos de Galicia”.

Sada - El BNG recuerda que el relleno y el muelle allí construido “carecen de amparo legal”

Te puede interesar