Oleiros incrementa un 2,1% su presupuesto para 2021, que ascenderá a 32,5 millones

La corporación oleirense celebró un pleno extraordinario para aprobar el presupuesto | javier alborés
|

El Ayuntamiento de Oleiros aprobó ayer sus presupuestos para 2021, que ascenderán a 32.474.000 euros y que aumentan el gasto social, indicó el alcalde, Ángel García Seoane. La cuantía total, apuntó el regidor, sube un 2,14% en relación al año vigente, “e o 41% dos recursos destinaranse a bens correntes e servizos básicos para fortalecer aínda máis os investimentos en políticas sociais, ante a adversa situación social e económica provocada pola pandemia”.

 

Necesidades

“Estes orzamentos contemplan un importante incremento dos gastos sociais para continuar atendendo e axudando a todas aquelas familias que teñan dificultades. Temos un equipo marabilloso de traballadores na área de Servizos Sociais e o que facemos é incrementar as partidas económicas para cubrir as necesidades sobrevidas derivadas da crise que poidan ter os cidadáns de Oleiros. Pero como sempre o faremos con seriedade e sen folclorismo”, comentó García Seoane.

Así, habrá once millones de euros para inversiones como la segunda fase del paseo fluvial del Rego de San Pedro, las obras del campo de fútbol de la zona norte y un nuevo aparcamiento en Bastiagueiro. Desde la oposición, PP, PSOE, BNG y Ciudadanos tacharon de “continuistas” las cuentas y pidieron ayudas para sectores como el comercio o la hostelería.

Además, Xurxo Martínez Caño tomó posesión de su cargo como nuevo concejal del Bloque Nacionalista Galego (BNG) tras la marcha del anterior, Fran Rei.

Oleiros incrementa un 2,1% su presupuesto para 2021, que ascenderá a 32,5 millones