EU exige a Negreira que habilite “as ferramentas” para rentabilizar el incremento de cruceristas

“Apostamos por que o Concello defina ofertas turísticas que estimulen o consumo dos que visitan a nosa cidade, incrementando o actual impacto económico”, explica César Santiso, portavoz de EU. Así, insta al alcalde, Carlos Negreira, a que “habilite as ferramentas necesarias para rentabilizar o incremento de cruceristas”.

Indica que a lo largo de este año atracarán 90 barcos que dejarán un total de 144.342 turistas, una cifra que duplica las de de 2010, al tiempo que las previsiones para 2013 son que se supere el centenar de cruceros.

A juicio de Esquerda Unida, el Ayuntamiento, en colaboración con los diferentes agentes turísticos, debe desarrollar iniciativas que aumenten el impacto económico de los que visitan la ciudad. De tal modo que “cando cheguen os turistas observen unha cidade fermosa, limpa, aberta e brillante, ao tempo que teñan claro as distintas rutas de visita”, además de que se “incentive o consumo”.

 

Visibilidad Lésbica > EU, por otro lado, recuerda que hoy se celebra el Día de la Visibilidad Lésbica. Con motivo de esta celebración, Santiso expone que “este é un día para lembrar e honrar a todas aquelas mulleres que combateron nos tempos máis difíciles da historia reclamando dereitos que posteriormente se gañaron”.

Reafirman de este modo su “compromiso” para que la agenda política, legislación, educación, sanidad y en el ámbito laboral “recoñezan a igualdade e diversidade de todas as mulleres e incorporen as necesidade e demandas das mulleres lesbianas”.

 

EU exige a Negreira que habilite “as ferramentas” para rentabilizar el incremento de cruceristas

Te puede interesar