Betanzos Novo abre la campaña con una propuesta de “unión” con Bergondo, Coirós y Paderne

|

Betanzos Novo inició la carrera hacia el 26-M con paso decidido y una propuesta que, si bien no es nueva, sí ha sorprendido a muchos en la comarca, pues plantea una “unión a cuatro”, con Bergondo, Coirós y Paderne. “Para construír unha cidade de máis de 20.000 habitantes”, expuso el candidato, Hipólito Pérez Novo.


La marea municipalista considera que “na actualidade os catro municipios da ría temos intereses e demandas comúns que precisan de solucións compartidas”, desde la contaminación, tanto en el Mandeo como en su desembocadura, hasta la expansión do Polígono de Piadela, pasando por el sendero verde a Os Caneiros,  el “Viño da Terra de Betanzos”. 


Además, BN apunta a que la suma de las cuatro poblaciones permitiría superar los 20.000 habitantes, “o que redundaría en beneficio de toda a poboación do novo municipio resultante da fusión e importantes vantaxes, con máis participación na financiación procedente do Estado e da Xunta de Galicia, con máis competencias municipais para atender as demandas da xente e con redución de costes derivados da xestión de servizos comúns”, explicaron desde la candidatura que encabeza Hipólito Pérez Novo quien, en cualquier caso, insiste en que “debe ser un proceso concertado entre os concellos e radicalmente democrático”, “superando fronteirqas administrativas artificiosas e localismos decadentes”, pero garantizando la participación de todo Paderne, Coirós, Bergondo y Betanzos.   Una decisión que pasa necesariamente por la “convocatoria de consulta popular a celebrar en cada concello e a aprobación dos  plenos”, apostilló BN. 

Soluciones
Sobre esta cuestión también se pronunció el BNG, que considera que “o debate provocado polo PP sobre a fusión de concellos non está a servir para solucionar nin os problemas de financiamento nin os problemas demográficos” en Galicia. “Abonda examinar a evolución de Oza e Cesuras estes últimos anos para comprobar como ningunha das bondades da fusión se cumpriu e como non se solucionou ningún dos problemas que ía amañar”, explicó Manel Pérez, candidato en Paderne.


En este sentido, la apuesta de los nacionalistas pasar por “comarcalizar servizos contribuíndo a racionalizar o gasto”, como indican Pura Ferreño (Coirós) y Henrique del Río (Betanzos).

Betanzos Novo abre la campaña con una propuesta de “unión” con Bergondo, Coirós y Paderne