González Formoso destaca el potencial del Camiño Inglés para el empleo y la economía

González Formoso destaca  el potencial del Camiño Inglés para el empleo y la economía
Los participantes en la presentación del nuevo vídeo promocional del Camiño Inglés

El presidente da Deputación de A Coruña, Valentín González Formoso, participó en Santiago en la  presentación del vídeo promocional “A Chamada do Camiño Inglés”,  protagonizado por el triatleta Javier Gómez Noya, a quien agradeció su colaboración y compromiso con Galicia. “Grazas por levar Galicia contigo onde vaias, por invitarnos a percorrer o Camiño contigo e por ser o mellor embaixador do Camiño Inglés ante o mundo”, manifestó Formoso.

En el acto también estuvierojn el presidente de la Asociación de Concellos do Camiño Inglés y alcalde de Oroso, Manuel Mirás; el vicepresidente da Xunta de Galicia, Alfonso Rueda; el vicepresidente provincial y responsable del Área de Turismo, Xosé Regeuira; el diputado Antonio Leira y el propio Javier Gómez Noya, que invitó a descubrir los secretos del Camino Inglés, “con séculos de historia”, indicó el triatleta de Ferrol.

En su intervención, González Formoso destacó “o gran esforzo inversor que se está a realizar desde a institución, xunto cos concellos polos que transcorre o Camiño, para impulsar esta ruta xacobea, que conta con importantes atractivos” e incidió en algunas de las actuaciones de acondicionamiento y puesta en valor que se llevan a cabo para “mellorar as condicións dos camiños, eliminar as barreiras arquitectónicas, inventariar e catalogar o patrimonio e dotar os principais monumentos de códigos QR para informar os peregrinos”. De la misma manera, recordó que se desarrolla un proyecto de “recuperación das vellas fontes do camiño a través do proxecto LifeWater, cofinanciado pola Unión Europea”.

Estas medidas aspiran a dar a conocer el Camiño Inglés a nivel nacional e internacional, en aras de potenciar una ruta que es elemento para “o desenvolvemento socioeconómico dos concellos polos que pasa, xa que axuda a crear emprego e a fixar poboación no rural”, dos retos para la Diputación de A Coruña.

González Formoso destaca el potencial del Camiño Inglés para el empleo y la economía

Te puede interesar