Carril critica la presencia en el acto de concejales socialistas y populares

|

redacción > a coruña
  Al igual que todos los años, ninguno de los concejales del BNG asistieron a la misa en la Ciudad Vieja. Aunque este año, a la ausencia de participación en el acto de los nacionalistas se sumaron las críticas de su candidato a la alcaldía, Xose Manuel Carril, que le recordó a socialistas y populares que “a aconfesionalidade do estado español debe implicar a súa neutralidade”.
Carril considera que “os poderes públicos deben respetar as crenzas e as celebracións relixiosas da cidadanía, mais non poden participar nelas para garantir o principio de igualdade, segundo sinalan os tribunais”. En este sentido, entiende que el Ayuntamiento debe “deixar de participar en actos como o de onte”.

Aconfesionalidad > El candidato nacionalista explicó a través de un comunicado que su partido no entiende que “os representantes lexítimos dos coruñeses e coruñesas se poñan aos pés da igrexa, vulnerando a aconfesionalidade dos poderes púbicos”, ya que, según añadió, “éstes teñen que ser neutrais nesta materia porque representan tanto a cidadáns con crenzas como sen crenzas”.
Para Carril, la presencia de concejales del PSOE y del PP en el acto de ayer ponen en evidencia que ambos partidos “son iguais, e que a única alternativa é o BNG, que representando as crenzas de cadaquén, quere garantir a legalidade e o principio de igualdade entre os veciños e as veciñas da cidade”.

Carril critica la presencia en el acto de concejales socialistas y populares