El gobierno de la nueva alcaldesa de Santa Comba se hará público la semana próxima

La nueva alcaldesa de Santa Comba, María Pose indicó que “comeza unha nova etapa para Santa Comba, onde se termina a época da ditadura e das mentiras. Imos a gobernar polo pobo e pola nosa Santa Comba”. María Pose se pondrá a trabajar de inmediato para formalizar la semana que viene su equipo de gobierno con ediles de PP y Terra Galega y apurar la realización de obras y atención a las demandas de los vecinos. 
Fuentes populares esperan que sea el primer paso para unir a la familia popular tras la época de José Toja y tras nueve años de inestabilidad con siete alcaldes distintos de distintas siglas, del PP, PSOE y el independiente Miguel Pérez.

Desgobierno
Pose Rodríguez recuerda al grupo socialista que “a xente votou que o señor Ucha non podía gobernar sen contar co resto dos partidos e fixo caso omiso, porque pensou que o concello lle pertencía e desgobernou ó seu antollo”, recordando que tanto populares como socialistas tienen el mismo número de escaños. María Pose enumeró distintos compromisos y actuaciones no realizadas y lamenta que “o alcalde saínte non fora capaz de executar as obras que deixamos aprobadas”.
Para el Partido Popular, “neste primeiro ano de goberno, José Antonio Ucha dedicouse a publicar propaganda no Facebook, contratar tres asesorías que antes criticaba e destinar 85.000 euros a dietas. Foi un ano perdido. Conseguiu paralizar o Concello”. María Pose critica que “o alcalde non visitara nin un só conselleiro da Xunta de Galicia”.
Desde Terra Galega también son críticos con la actuación del ahora exalcalde y quieren ponerse a trabajar cuanto antes para recuperar el tiempo perdido. El portavoz Chisco Ameijeiras insistió en que “esta moción provocouna o alcalde”. En su opinión,  el exregidor tuvo “dúas oportunidades e Terra Galega participou nun acordo de goberno para darlle estabilidade e só reclamaba unha certa autonomía nas súas áreas. Pero encontrámonos con un ‘yo ordeno y yo mando’”. 
Ameijeiras aludió “ó desprezo a uns veciños de San Salvador ou o intento do alcalde de non renovar o convenio con Cáritas e eu díxenlle que por aí non pasaba”. También le recrimina al dirigente socialista “a falta de diálogo e consenso”. 

TeGa y la Honestidad
Chisco Ameijeiras respondió a las acusaciones de Ucha de que “os concelleiros de Terra Galega non pasaran o plus de honestidade”. Ameijeiras indica a Ucha que “en honestidade non me chega a sola dos zapatos” y expuso motivos para la moción de censura como “facer uns orzamentos sen falar con ninguén, dar subvencións nominativas a entidades doutros concellos, usar a web municipal con fins partidistas para difamar ós demais grupos”. Cita “o despedimento dun traballador e a sentenza condenatoria posterior, ou a contratación de asesorías externas. A súa bandeira é a imposición”. 
Desde TEGA esperan que el Concello se ponga a trabajar en lo que piden los vecinos y no en propaganda para vender la figura del alcalde.

El gobierno de la nueva alcaldesa de Santa Comba se hará público la semana próxima

Te puede interesar