viernes 18.10.2019

La Xunta confirma con los colegios que las necesidades de personal están cubiertas

Ovidio Rodeiro analiza con los directores de centros públicos las demandas para este curso
El delegado territorial en A Coruña, Ovidio Rodeiro, mantuvo una reunión ayer con los directores
El delegado territorial en A Coruña, Ovidio Rodeiro, mantuvo una reunión ayer con los directores

El delegado territorial da Xunta, Ovidio Rodeiro, mantuvo ayer una reunión con los representantes de la Asociación de Directores de Centros Públicos de Educación Infantil e Primaria de A Coruña para analizar el inicio del curso escolar en la ciudad y las demandas del personal.

Rodeiro contrastó, dice, que las necesidades de los siete centros educativos coruñeses que reclaman más personal especializado “teñen cubertas as súas necesidades” e informó de que a estas alturas de la temporada “sempre xorden casos e novas matriculacións que se van atendendo e cubrindo ao longo do ano”.

“Partimos dunha previsión inicial co persoal dispoñible pero a medida que avanza o curso se analizan os casos nos que se precisa máis persoal e se vai asignando cando se considera necesario”, señaló Ovidio Rodeiro.

Refuerzo

El delegado aseguró que se reforzará algún colegio con más horas de Audición y Lenguaje y de Pedagogía Terapéutica, y se destinará algún cuidador en todos aquellos casos en los que tanto la dirección del centro como la inspección educativa lo consideren necesario. “Con respecto ás demandas das nais e pais de máis persoal, dende a Xunta respectamos todo tipo de reivindicacións pero a Xefatura Territorial de Educación ten que traballar con criterios serios e baseados nos acordos que se pactan entre os equipos directivos e a inspección educativa”, comentó.

El delegado territorial añadió que el personal que se destina a cada colegio “se decide en función das necesidades globais de cada centro” y recordó que en todos los CEIP se está “traballando por encima dos postos que están sobre catálogo”. “Un de cada dez profesionais do ensino son especialistas para a Atención á Diversidade. Galicia incrementou o número de profesionais dedicados á atención á diversidade", concluyó Ovidio Rodeiro.

Comentarios