Santiso insta al ejecutivo local a crear una red de comedores sociales en 2013

El grupo municipal de Esquerda Unida-Os Verdes rechazó ayer los presupuestos municipales de 2013 por considerar que “non reflicten as verdadeiras necesidades en emerxencia social”. En opinión de su portavoz, César Santiso, la falta de previsión acorde a un año que se prevé complicado muestra “a súa artificialidade”. Por ello, insta al Ayuntamiento a trabajar de forma directa en materia de pobreza con la creación de una red que agrupe los comedores sociales públicos y privados existentes para mejorar su gestión.

“Semella inconcebible que o goberno municipal orzamente tan só 660.000 euros en emerxencia social a pesares de ser coñecedor de que 2013 azoutará con maior forza ás familias traballadoras como amosan todos os informes oficiais”, criticó Santiso. En este sentido, se mostró satisfecho porque las alegaciones de la coalición a la ordenanza de Emerxencia Social ayudasen “á boa resposta dos servizos sociais”.

Para Santiso, ahora el gobierno local no debe conformarse sino que necesita “actuar proactivamente liderando un plan que vertebre e coordine a loita contra a pobreza a través dunha rede de comedores sociais e un centro municipal de inclusión social”.

Santiso insta al ejecutivo local a crear una red de comedores sociales en 2013

Te puede interesar