sábado 20.07.2019

Igualdad invierte 650.000 euros en 36 entidades centradas en la integración

La concejalía de Igualdad y Diversidad acaba de firmar convenios con 36 entidades sin ánimo de lucro ­­centradas especialmente en la integración de colectivos minorizados.

Rocío Fraga, con dos de las Mulleres Colleiteiras	quintana
Rocío Fraga, con dos de las Mulleres Colleiteiras quintana

La concejalía de Igualdad y Diversidad acaba de firmar convenios con 36 entidades sin ánimo de lucro ­­centradas especialmente en la integración de colectivos minorizados.
Los convenios suscritos con estas instituciones ascienden a 650.000 euros.
Las ayudas están contempladas en el anexo de subvenciones nominativas del Presupuesto Municipal para 2016. Según explicó ayer Rocío Fraga, responsable del área de Igualdad, hay dos nuevas entidades beneficiarias, como son Centro de Estudos de Xénero e Feministas (Cefex) de la Universidad de A Coruña y la Fundación Emalcsa.
“O 55,56% destes convenios, máis da metade, correspóndense coa aplicación do denominado Plan Municipal para Persoas con Discapacidade, que representan casi o 63% do orzamento total destinado a subvencións nominativas desta concellería”, comentó la edil, que resaltó el compromiso del Ayuntamiento herculino en que la ciudad sea “unha cidade sen barreiras, adaptada ás distintas diversidades da poboación”.
Fraga añadió que los convenios “servirán para financiar actividades que se desenvolverán dentro da aplicación do Plan municipal para Persoas con Discapacidade e dentro do ámbito da sociedade diversa” y destacó el trabajo que está llevando a cabo Arquitectura Sen Fronteiras con el proyecto Mulleres Colleiteiras, que derivó en la creación de una cooperativa que recolecta aceite doméstico formada por mujeres que estaban en situación de vulnerabilidad.

Comentarios