domingo 18.08.2019

Ferreiro reconoce su error respecto a los terrenos de la Fábrica de Armas

La rectificación que el PP le pidió el martes al alcalde, Xulio Ferreiro, por haber apuntado ante los medios de comunicación que el Gobierno de Carlos Negreira .

El tramo subterráneo de O Parrote tiene un kilómetro de longitud	quintana
El tramo subterráneo de O Parrote tiene un kilómetro de longitud quintana

La rectificación que el PP le pidió el martes al alcalde, Xulio Ferreiro, por haber apuntado ante los medios de comunicación que el Gobierno de Carlos Negreira había hecho edificable la parcela de la Fábrica de Armas no se hizo esperar y el regidor admitió ayer que quizá no fue “moi preciso” en sus declaraciones.
Zanjó el tema indicando que se refería a los terrenos anexos a la factoría y recordó que comparece todos los días ante la prensa y que si se equivoca “unha vez ao mes” se dará por satisfecho. 
Más serio, lamentó la que considera “deriva perigosa” de repetir “Xulio Ferreiro minte”, por lo que pidió al PP “respeto al alcalde de A Coruña e aos funcionarios”. Personalizó la petición dirigiéndose a su antecesor en el cargo, Carlos Negreira: “Pídolle respecto, institucional, e tamén para os funcionarios da casa e o propio alcalde, que aínda que xa non sexa el, creo que o merece”.
Sin dejar del tema de las imprecisiones, Ferreiro cargó contra el portavoz popular en relación a la situación económica del Ayuntamiento.  “O problema que ten o señor Negreira é que cando el fala, e logo se acode á documentación, as cuestións xa non son as mesmas”, indicó. 
“Cando un vai aos documentos que existen sobre a situación económica do Concello, vese que a realidade coincide co que nós estamos a dicir, e non co que intenta vender o señor Negreira para ocultar a súa desastrosa xestión”, aseguró.
“Neste Concello cada vez que o novo equipo de Goberno abre unha carpeta, se atopa cun desastre, e se atopa cun problema”, dijo antes de insistir en la petición de prudencia al PP. “Prudencia porque todo isto vai ir saíndo pouco a pouco e entón se verá se esas cuestión das que falan son as mesmas que se atopan nos documentos”, avisó.

santa lucía
El alcalde quiso ejemplificar la situación que se vive en el Ayuntamiento con el caso del mercado de Santa Lucía. “Neste caso, o problema co que nos atopamos é que hai uns meses se di na prensa que existe un acordo co Sergas para facer un Centro de Saúde. Non obstante, cando este alcalde vai falar co presidente da Xunta, o que se me transmite é que ese acordo non existe”, explicó. “Non hai nada, non hai proxecto, só un protocolo que di que se algún día se chega a un acordo, alí se fará un Centro de Saúde”, añadió antes de “reclamar prudencia”.
“Porque unha cousa é vender fume e outra ir aos expedientes”, dijo. “Vaise pechar o mercado e non hai un proxecto aprobado. Por iso nos toca agora traballar para buscar un proxecto e lograr que ese centro de saúde se converta nun compromiso de verdade”, indicó Ferreiro, que apuntó que tratarán de coordinar a renovación do edificio con la actividade de los placeros.

Comentarios