“Fariña” se estrena el próximo viernes con el objetivo de “reflexionar sobre a nosa realidade”

El director de “Fariña”, Tito Asorey, durante la presentación de la obra teatral | pedro puig
El director de escena de la obra, Tito Asorey, explica que la pieza, a pesar de ser dramática, tiene mucho humor

Un espectáculo de gran formato con “drama, comedia, sátira e música en directo”, así será la adaptación teatral de “Fariña”, el libro en el que el periodista coruñés Nacho Carretero relataba parte de la historia del narcotráfico en Galicia.

El próximo viernes se estrenará esta pieza teatral bajo la dirección escénica de Tito Asorey, quien explica que la obra servirá al público para “reflexionar sobre a nosa historia contemporánea, sobre a nosa realidade”.

“A nosa primeira pretensión é que pasen unha hora e media de goce total, que se divirtan moito vendo esta peza”, señala Asorey, pero después se marcan otro objetivo, y es que la gente salga de los teatros “con ganas de tomar unha caña ou un café e debatir sobre o que acaban de ver no escenario, que é un reflexo da nosa realidade, ou iso é o que pretendemos”, comenta el director.

El enfoque no se basará en la serie televisiva, sino que aborda directamente el libro de Carretero. “O noso enfoque é máis social, máis global, porque as historias individuais xa as conta moi ben a serie”, explica Asorey.

Contando todo esto, parecería que se trata solo de un drama, pero Asorey explica que la pieza cuenta con mucha comedia, “con unha retranca en como se conta toda a historia”. “Xa o texto adaptado de José Prieto ten moita retranca, e incluso eu penso que o propio libro ten moita retranca, en moitos parágrafos Nacho xoga con ese humor negro, con esa ironía”, señala, “por iso recalco que o público vai asistir a unha festa escénica”, añade.

Pero también se presentará en escena “as consecuencias desa festa, como foi a cousa”, dice el director. “Empeza sendo unha festa onde todo o mundo se beneficia e acaba sendo un drama potente para algúns, para as vítimas de todos eses productos”, añade.

Ya hay citas hasta el año 2020 con “Fariña” por toda Galicia y, si tiene éxito, verían con buenos ojos que la obra se expanda, igual que la serie y el libro, por el resto de la Península.

Elenco de actores 
Xosé Antonio Touriñán, Marcos Pereiro, María Vázquez, Cris Iglesias y Sergio Zearreta conforman el elenco de esta nueva producción teatral, en la que se pondrán en la piel de varios personajes cada uno. “Van asumindo diferentes roles ao longo da peza” puntualiza Asorey.

“Eles dan vida a toda unha paisaxe social de Galicia, eles serán unha representación desa sociedade, nun xogo teatral que espero que a xente desfrute”, comenta y añade que “fan un traballo enorme, cantan, bailan... non paran en hora e media”.