Beatriz Mato transmite “tranquilidade” a los vecinos sobre la futura planta de residuos planteada en Santa Icía

Beatriz Mato transmite “tranquilidade” a los vecinos sobre la futura planta de residuos planteada en Santa Icía

La conselleira de Medio Ambiente, Beatriz Mato, envió ayer un mensaje de “tranquilidade” a los vecinos de A Coruña y de Arteixo preocupados por la posible creación de una planta de tratamiento de residuos en Santa Icía.
Mato aseguró que esta propuesta se está analizando en la Xunta de la misma manera que  cualquier otra que se presenta oficialmente. Además, pidió calma a los habitantes de zonas vecinas como Feáns, Novo Mesoiro y Arteixo ya que se respetará la ley en todo momento.
“Gustaríame darlle unha mensaxe de tranquilidade tanto ós veciños da Coruña como ós de Arteixo no senso de que nos ceñiremos á lexislación vixente e veremos as circunstancias que acompañan a este proxecto”, dijo. 
Uno de los aspectos sobre los que incidirá la Xunta es que el proyecto está ubicado en un “terreo clasificado como rústico”, sobre el que se podría construir. No obstante, Mato indicó que este año aprobó “un plan de residuos industriais no que se avanza que as plantas deste tipo terán que ubicarse prioritariamente nun terreo industrial. É unha información que contemplaremos e estudiaremos”, dijo.
La conselleira explicó que la posibilidad de creación de esta planta se está estudiando ya que se presentó por los cauces normativos. “É un expediente administrativo no que estamos avanzando na súa tramitación no senso de que temos recollidas as alegacións, que serán avaliadas”, aseguró Mato, quien añadió que cualquier administración, no solo la Xunta, con “calquera papel que se mete por rexistro hai que tramitalo e analizalo como corresponda”. “O primeiro que vai facer a Xunta e o estricto cumprimento da lexislación vixente”, destacó.
Desde el Ayuntamiento coruñés se solicitó a la Xunta que no se llegue a analizar la posible implantación de este centro alegando que podría provocar consecuencias negativas para su entorno.
Sin embargo, desde la Consellería de Medio Ambiente se rechazó por completo esta postura y defienden que todas las propuestas que se presentan por medio de los cauces administrativos adecuados deben ser estudiadas para emitir una respuesta. “Non sei como traballa o Concello da Coruña, pero gustaríame crer que traballa ben no senso de que cando se presenta un papel nunha administración seria se tramita, se lle da resposta de que non, que si, ou se lle pide documentación según proceda”, aseguró Mato. l

Beatriz Mato transmite “tranquilidade” a los vecinos sobre la futura planta de residuos planteada en Santa Icía

Te puede interesar