La Diputación de A Coruña financiará este año 386.823 horas de Axuda no Fogar

La Diputación de A Coruña financiará este año 386.823 horas de Axuda no Fogar

La Diputación de A Coruña consolida su apuesta por los servicios sociales y intensifica la atención a los ciudadanos en los municipios de la provincia con una aportación de 8,3 millones de euros que permitirá financiar 386.823 horas del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) y contratar a 177 profesionales del ámbito social en los ayuntamiento s de menos de 20.000 habitantes de A Coruña.


Así, a la comarca coruñesa le corresponden 661.012 euros, que se distribuirán entre Abegondo, Bergondo, Carral y Sada, mientras que a la de Betanzos se destinan 874.264 euros, entre Aranga, Betanzos, Coirós, Curtis, Irixoa, Miño, Oza-Cesuras, Paderne, Vilarmaior y Vilasantar.


Así lo anunció el presidente de la institución, Valentín González Formoso, que destacó que la entidad “financia hoxe 100.000 horas máis de Servizo de Axuda no Fogar (SAF) que hai dous anos (...) un servizo esencial para a atención de maiores e dependentes, que ademais dá emprego a máis dun centenar de personas na provincia”, sostuvo Formoso.


Compromiso

“Seguimos a cumprir co noso compromiso de reforzar os programas de protección social dos municipios da provincia”, continuó el presidente, quien destacó “o gran esforzo que teñen que facer os pequenos concellos para poder contar cunha plantilla de profesionais especialistas no eido social” incidiendo en que “por este motivo seguimos incrementando a dotación económica deste programa, un dos piares da Área Social da Deputación da Coruña”, y que permitirá a los ayuntamientos de menos población contratar más personal administrativo, técnico y de ayuda a domicilio en este 2022.


En este sentido, el dirigente provincial apuntó al “incremento de traballo que supuxo a crise da covid-19, coa que moitos municipios tiveron que asumir maior carga” y destacó “o traballo que desempeñan os profesionais deste eido, que buscan solucións diarias e sen os que os máis vulnerables non poderían desenvolver o seu día a día”, continuó Formoso.


Desde el Área de Benestar Social, la diputada Ana Lamas enfatizó en la necesidad de “estar coa xente que máis o necesita, ofrecéndolle as mellores prestacións posibles para mellorar a súa calidade de vida, independentemente do lugar onde residan” de A Coruña.


Incremento

El Boletín Oficial da Provincia (BOP) acaba de publicar la concesión del Programa de Servizos Sociais Comunitarios 2022, al que concurrieron todos los municipios coruñeses de menos de 20.000 habitantes –cuatro en la comarca de A Coruña y diez en la de Betanzos– y que se destina a financiar la contratación de personal técnico y administrativo especializado en servicios sociales, así como al SAF.


El presupuestos dedicado al citado Programa de Servizos Sociais Comunitarios se incrementó durante el mandato de Valentín González Formoso, que pasa los 4 del inicio a los más de 8,3 millones deste 2022.


La demanda en el Servizo de Axuda no Fogar se incrementó como consecuencia de la crisis del covid-19.


Así, este año, la Diputación Provincial financiará 386.823 horas de este servicio, “unha prestación esencial para a atención de maiores e dependentes nos pequenos concellos” de A Coruña.


La cifra supone un incremento de casi 100.000 horas con respecto a las 290.000 de 2020 y de 15.000 en relación a las 370.000 de 2021. En el área, este año, se costearán 70.033 horas de SAF en A Coruña y As Mariñas.


Contratación

Este programa de servicios sociales también permitirá la contratación de 177 profesionales en el ámbito social y que cada día atenderá a miles de ciudadanos, que con frecuencia pertenecen a colectivos especialmente vulnerables: infancia, víctimas de violencia machistas, personas con especiales dificultades de inserción en el mercado laboral, mayores sin recursos, sin techo o con diversidad funcional.


En este aspecto, el programa financia el 100% del salario de los contratados como administrativos (18.000 euros al año), como técnicos de la categoría A2 (22.000 al año) y de la A1 (26.000).

La Diputación de A Coruña financiará este año 386.823 horas de Axuda no Fogar

Te puede interesar