Betanzos, analizado como “referente” del programa Rexurbe

Betanzos, analizado como “referente” del programa Rexurbe

El Consello da Xunta también abordó cuestiones de vital importancia para las comarcas de A Coruña y Betanzos. Así, se dio cuenta del informe sobre el Plan Xacobeo Next Generation, que contempla una inversión de 1,5 millones de euros de fondos europeos en la rehabilitación del Parque de El Pasatiempo de Betanzos, considerado Ben de Interese Cultural (BIC). Una intervención que, de acuerdo con las indicaciones de la institución autonómica, se completará “coa recuperación das zonas degradadas da súa contorna”.


También a Betanzos se apuntó a través del Programa Rexurbe, donde el betanceiro “é un concello referente, pois foi o seleccionado para levar a cabo unha experiencia piloto: a Xunta xa era propietaria de 11 inmobles que se incorporaron ao Rexurbe, aos que se uniron outros seis na primeira oferta pública de adquisición”.


En este sentido, el Gobierno gallego indicó que se rehabilitaron diez inmuebles, de los que resultaron catorce viviendas y, respecto a los restantes, el Instituto Galego da Vivenda e Solo acaba de adjudicar, “por un total de máis de 1 millón de euros, as obras de rehabilitación de tres edificios nas rúas Cerca 43 e 2ª Venela de Clérigos 4 e 10, dos que se prevén obter tres vivendas; así como dos inmobles localizados en Alfolí 6 e Pinche 9, dos que se obterán dúas vivendas”.


Vía Ártabra

En relación con la Vía Ártabra, y sin entrar en la anulación del proyecto por sentencia judicial, el Consello abordó una propuesta para la “execución de tres aparcadoiros con arredor de 150 prazas, que suporán un investimento de 0,6 millóns”, y que seguirán el sistema “carpooling”.


Esta modalidad permitirá que quienes se quieran dirigir a A Coruña “se poidan agrupar para realizar a viaxe nun só vehículo, de xeito que se eviten percorridos innecesarios e se reduza o custo da mobilidade”. Uno de ellos irá en los accesos a la Vía Ártabra. 

Betanzos, analizado como “referente” del programa Rexurbe

Te puede interesar