Advierten de vertidos oleosos y el mal estado de la red de aguas pluviales en Pedrapartida

Advierten de vertidos oleosos  y el mal estado de la red de  aguas pluviales en Pedrapartida

El BNG de Coirós exigió soluciones para los vertidos en Pedrapartida. La portavoz nacionalista Pura Ferreño demanda información y soluciones inmediatas para este tipo de incidentes y “a mellora da xestión das augas pluviais no polígono empresarial de Pedrapartida”.


“Nos últimos días tense xerado alarma social en relación coa aparición do que que semellan verquidos industriais nas pluviais do polígono industrial de Pedrapartida”, explicó Ferreño.


La edil nacionalista se acercó hasta la zona y pudo comprobar graves deficiencias en la gestión de pluviales y la presencia de vertidos oleosos. “A caseta de recepción das augas pluviais carece dun peche apropiado e a súa estrutura está altamente deteriorada”, indicó la representante nacionalista, que también apuntó a que “as paredes e algunhas das canalizacións rotas permiten o acceso ao interior do recinto có conseguinte risco para animais e persoas” afirmou Pura Ferreño.


En cuanto a la canalización que discurre por debajo el puente de la autovía, la edil aseguró que “ten varios rexistros sen tapa nun tramo adaptado para o paso das persoas”, lo que supone “unha terríbel trampa para quen se atreva a circular por esta zona en horas de pouca luz”, aspostilló Ferreño, que advierte de que el vertido puede llegar al Mandeo. 

Advierten de vertidos oleosos y el mal estado de la red de aguas pluviales en Pedrapartida

Te puede interesar