domingo 20.10.2019

Seoane estudia denunciar a la Xunta por “malversación” en la Casa do Mar de Mera

Sostiene que realizó obras en el inmueble con una subvención europea, pero 
que este no presta 
el servicio previsto

El alcalde oleirense, Ángel García Seoane | AEC
El alcalde oleirense, Ángel García Seoane | AEC

El Ayuntamiento de Oleiros anunció que está estudiando denunciar a la Xunta por “posible malversación de fondos públicos” en la Casa do Mar de Mera.

Según explicaron, la Administración autonómica acometió una serie de obras, costeadas por Bruselas, en estas instalaciones, con el propósito de “crear un centro de día para persoas maiores”, pero que “actualmente, este edificio público atópase infrautilizado, conta con dúas persoas en nómina,  e non está a prestar os servizos polos que a Unión Europea subvencionou á Xunta”.

Convenio

El Gobierno de Oleiros sostiene que en 2016, ante la infrautilización del inmueble, solicitó a la Xunta que se le cediera a las entidades distintas para que, de la misma manera que hacían antes de las obras, lo pudieran utilizar los vecinos de Mera.

Pero la Xunta “optou por asinar un convenio co Concello de Oleiros para cofinanciar con 110.000 euros a adquisición dun novo centro social para as entidades merachas” descartando la alternativa propuesta por Oleiros.

Sin embargo, transcurridos dos años de aquel acuerdo, la Xunta no solo “non lle pagou ao Concello de Oleiros ese diñeiro”, sino que “por riba de incumprir un convenio que temos asinado, a Casa do Mar de Mera siga baleira, con dúas persoas alí cobrando, sen actividade ningunha e coa necesidade que existe de servizos públicos para atención das persoas maiores”, resumió el alcalde, Ángel García Seoane.

Comentarios