Sada plantea un convenio a tres para conservar el museo Carlos Maside

Sada plantea un convenio a tres para conservar el museo Carlos Maside
Arias recibió, a título póstumo, la distinción de Hija Adoptiva de Sada

El alcalde, Benito Portela, intervino en el homenaje a Carmen Arias “Mimina”, organizado por la Concejalía de Bienestar y la Asociación Cultural Irmáns Suárez Picallo, para dar a conocer una proposta de convenio entre el Ayuntamiento de Sada, Cerámicas do Castro y la Xunta para garantizar “ correcta conservación do Museo Carlos Maside”. Durante un emotivo acto en que se entregó a la viuda de Isaac Díaz Pardo la distinción de Hija Adoptiva de Sada y se presentó el cuaderno “Mimina: unha vida ao servizo da cultura galega”, el mandatario su discurso, el mandatario ensalzó el papel de Carmen Arias apuntando a que “as súas mans labraban fermosísimas alfaias que sargadeleaban polo mundo sen que ninguén soubese que eran daquela muller miúda”, proclamó Benito Portela.

Así, consideró que “é hora de que as boas palabras se traduzan en feitos, de que as mans deste Concello falen” y –continuó– “non vexo mellor xeito de honrar a quen tanto lle deu a Sada que devolverlle a luz ao legado que nos deixou” en O Castro. El primer paso será revivir el Museo Carlos Maside, “unha alfaia que deixou de brillar” y el Laboratorio de Formas, en el complejo de O Castro, a través de un acuerdo a tres: Ayuntamiento de Sada, Cerámicas do Castro y Xunta.

Para el Gobierno de Sada, esta propuesta garantiza la conservación de los fondos, incluidas las obras del propio Maside y de Castelao; de artistas como Maruja Mallo, Francisco Lloréns, Xesús Corredoira, Francisco Asorey ó Arturo Souto; de renovadores como Laxeiro, Colmeiro ou Luís Seoane, y de figuras como Granell o Urbano Lugrís, y la apertura al público “dun espazo que é memoria do país que Isaac, Seoane e Mimina –tamén Mimina, por suposto– soñaron”, declaró Portela.

La idea es dar traslado del planteamiento a O Castro y la Xunta y alcanzar un acuerdo para “por en valor o Museo Carlos Maside, creado en 1970 ó abeiro do Laboratorio de Formas” para, a partir de 1985, pasar a denominarse Museo Galego de Arte Contemporánea.

“Ás veces, detrás dunha gran muller hai un gran home, pero sempre está alá ao fondo esa outra muller miúda que cala tanto”, cerró su intervención el alcalde de Sada.

Sada plantea un convenio a tres para conservar el museo Carlos Maside

Te puede interesar