Sada detecta grietas en los muros de la antigua Capela de San Roque

Sada detecta grietas en los muros de la antigua Capela de San Roque
La fachada principal presenta desperfectos y fisuras

El Ayuntamiento de Sada solicitó autorización a la Dirección Xeral de Patrimonio para intervenir en la Capela de San Roque. La Concejalía de Cultura comunicó a la Xunta la situación actual del inmueble después de comprobar daños en los muros y de que los servicios técnicos municipales redactaran un informe, que también se remitió a Santiago, sobre el estado de la antigua capilla, situada en la plaza de España.
El consistorio señaló que el técnico que elaboró el informe a petición del socialista Marcos Villar apreció “o deterioro da fachada” e “independentemente de que a capela requira unha actuación máis a fondo e integral tanto do exterior como da cuberta do edificio, o que se suxire é o arranxo do recebo desprendido, selado de fisuras e pintado de novo”, precisó el edil de Cultura.
El informe señala que “se puido constatar a existencia de gretas e desconchados nas capas de recebo dos muros” y que estos puideron ser debidos “a que no seu momento houbo unha fuga de auga na tubaxe de subministración á fonte existente na fachada lateral, reparada polos operarios municipais en 2015”.
Las obras que se proponen “non solucionarían o problema do edificio da Capela de San Roque, para o que teremos que realizar un proxecto integral de reforma tanto da fachada como da cuberta e paredes interiores, pero non podemos estar de brazos cruzados ante a imaxe que ten ultimamente polo que realizaremos unhas pequenas obras para solucionar os danos visibles actuais”, insistió Villar.
Los operarios municipales acometerán las obras una vez otorgado el permiso de Patrimonio.

Sada detecta grietas en los muros de la antigua Capela de San Roque

Te puede interesar