lunes 18/1/21

Portela supedita la continuidad de la coalición a la aprobación del PGOM

Clima de contienda y cisma entre el BNG y la Marea de Sada. La decisión del alcalde de destituir al nacionalista Liss Suárez Becerra como representante municipal en la directiva del Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro (GALP) Golfo Ártabro Sur abrió una nueva crisis en el seno de la coalición de izquierdas.

El alcalde, Benito Portela, en el último pleno de Sada | PEDRO PUIG
El alcalde, Benito Portela, en el último pleno de Sada | PEDRO PUIG

Clima de contienda y cisma entre el BNG y la Marea de Sada. La decisión del alcalde de destituir al nacionalista Liss Suárez Becerra como representante municipal en la directiva del Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro (GALP) Golfo Ártabro Sur abrió una nueva crisis en el seno de la coalición de izquierdas que, después de la reunión de la Junta de Gobierno de Sada, con la asistencia de Portela y del propio Becerra, sigue sin solucionarse, pese a la voluntad del alcalde de ampliar “as explicacións e motivacións do cese, xa coñecidas no sustancial polo BNG”. En este sentido, el mandatario apuntó a las “accións e omisións da actuación do edil (Becerra) no procedemento selectivo, así como respecto da información transmitida, e tamén da silenciada, polo concelleiro ao conxunto do Goberno de Sada”.
En cualquier caso, confía en la continuidad del tripartito sadense porque “son moitos os retos trascendentes que o municipio ten que afrontar: a súa marxinación polos gobernos do PP na Xunta e mais no Estado, a continuidade nas políticas municipais de gasto social e, de xeito inmediato, o PXOM”. Un documento en el que, de acuerdo con su análisis, está la clave, teniendo en cuenta que de su aprobación dependerá el futuro del Gobierno de Sada. 

“Diferencias puntuais”
“Se a vontade das forzas de goberno é continuar co pacto non queda outra expectativa que o seu apoio a un plan que, entendemos, expresa no seu conxunto a vontade política deste Goberno mais alá da existencia de diferencias puntuais que poida haber sobre cuestións parciais que nunca poderían nin deberían amparar o fracaso para Sada que suporía a non aprobación do PXOM”. El asunto irá a pleno este mes, con la previsión de que pueda aprobarse y enviarse a la Xunta.
Para Benito Portela, la coalición nació con vocación de permanencia para un mandato de cuatro años y debe asentarse “tanto na cooperación como na transparencia da verdade e a lealdade políticas”, principios básicos “que entendeu sempre este alcalde e así practicou en todo o proceso”, convencido de que el Gobierno “foi beneficioso para Sada”.
Los nacionalistas, de momento, evitaron entrar en detalles sobre la explicación de Portela. l

Comentarios