Oleiros recuerda a los vecinos su obligación de mantener las parcelas limpias de maleza

El Gobierno oleirense recuerda a los vecinos que están obligados a mantener sus parcelas y fincas libres de maleza, ya que el incumplimiento de esta medida supondría violar la Ordenanza de limpieza y la Lei de ordenación urbanística de medio rural de Galicia.
“A raíz dos últimos incendios que houbo en Portugal e en España, a xente alármase. Recibimos moitos escritos debido ao abandono das fincas por parte dalgúns cidadáns. Nas zonas urbanas, o que ten unha parcela non a pode ter chea de maleza, os propietarios están obrigados a limpalas”, recordó el alcalde, Ángel García Seoane, quien añadió que “se hai un incendio, esa persoa pode meterse nun lío, xa que o prexuízo que se cause noutras propiedades é responsabilidade do dono da finca onde se orixina o lume”.
Desde el Consistorio de Oleiros indican que los propietarios de inmuebles y solares “teñen o deber” de mantenerlos en las adecuadas condiciones de salubridad, higiene, seguridad y ornato público. De lo contrario, podrán recibir sanciones económicas de carácter coercitivo entre los 300 y los 6.000 euros.
“Rogamos que se cumpra a normativa para non ter que sancionar a ninguén”, concluyó el regidor oleirense. l

Oleiros recuerda a los vecinos su obligación de mantener las parcelas limpias de maleza

Te puede interesar