García secundará las protestas de los padres para exigir una partida mayor para O Carregal

García secundará las protestas de los padres para exigir una partida mayor para O Carregal
el vales villamarín es el centro más masificado de galicia susy suárez

“Es decepcionante para todo Betanzos”, declaró Ramón García Vázquez. El alcalde convocó con carácter de urgencia a los representantes de la comunidad escolar para valorar la consignación de 100.000 euros en los Presupuestos Autonómicos de 2013 para la construcción del nuevo colegio de O Carregal. Las partes citadas y representadas en la reunión, tanto la administración municipal como el ANPA Brigantium y la Dirección del Francisco Vales Villamarín, acordaron remitir una comunicación urgente al presidente Núñez Feijóo.

En la misiva, el primer edil socialista traslada su “decepción persoal, compartida cos representantes da comunidade escolar” ante la decisión adoptada por la Xunta de destinar 100.000 euros a un proyecto cuyo coste alcanza los 3.400.000, e insiste, una vez más, su demanda de “mediación para que este proxecto conte coa partida necesaria que garanta a súa execución” durante el presente año 2013.

Según ha podido saber este periódico, la noticia sentó “como un jarro de agua fría” en la corporación local de Betanzos. Así, algunas fuentes no descartan medidas de presión para forzar un cambio de postura por parte de la Xunta. “Es una total falta de respeto”, indicaron desde el equipo de gobierno del PSOE.

 

Compromiso

García Vázquez explica al máximo representante autonómico que, salvo que pudiera existir otra partida dentro de las inversiones generales y, por tanto, no nominativa, “consideramos que a cantidade que se lle reserva ao novo centro é, evidentemente, insuficiente e imposibilitará dispoñer do colexio para este ano 2013 tal e como se comprometeran publicamente responsables da Consellería de Educación e vostede mesmo –Alberto Núñez Feijóo– cando visitou a cidade o pasado ano” para inaugurar la Galiña Azul de Betanzos.

Además, según el alcalde, el propio presidente refrendó este compromiso “no seu escrito de fai apenas uns días, en concreto o 11 de decembro, no que tamén fai referencia á súa intención de que este ano poidamos dispoñer das instalación”, recoge la carta enviada a San Caetano.

En cualquier caso, el mandatario local reiteró la necesidad de que este “proxecto conte coa partida necesaria que garanta a súa execución” dado que los presupuestos todavía tendrán que pasar el trámite parlamentario y que, por tanto, son susceptibles “de ser modificados”, apostilló el alcalde de Betanzos.

García recuerda a Feijóo “o longo camiño recorrido ata chegar a esta situación dende que en 2007 este Concello iniciara os trámites para a cesión dos terreos co fin de cubrir unha demanda, como era a dun novo colexio, que xa entón era de suma necesidade para o futuro educativo non só de Betanzos, senón tamén de Paderne e Coirós”.

García secundará las protestas de los padres para exigir una partida mayor para O Carregal

Te puede interesar