El BNG denuncia el “abandono” de la finca del ambulatorio de Vilarrodís

El BNG denuncia el “abandono” de  la finca del ambulatorio de Vilarrodís

El BNG de Arteixo denuncia el estado de “abandono” en el que se encuentra la parcela destinada al centro de salud de Vilarrodís. Silvia Seixas, portavoz nacionalista de Arteixo, va más allá y lamenta el “abandono do lugar e a imaxe deplorable” que está dando el alcalde, Carlos Calvelo, “co seu pasotismo” con las propiedades municipales.

Para Seixas, el mandatario “demostra estar máis preocupado por enfrontar á xente, por mentir e por andar cos seus amigos que por traballar na procura de mellorar a situación sanitaria que ten o concello”.

Continúa la nacionalista asegurando que desde la llegada del PP al gobierno “hai un ano que non se fixo ningunha mellora ao respecto da sanidade en Arteixo”.

En este punto, recuerda que en la sesión plenaria de abril, Seixas preguntó por la falta de inversión de la Xunta en este ámbito y por las gestiones hechas por el gobierno local en temas tales como la ampliación del horario del centro de salud de Meicende, las mejoras del PAC de Arteixo o sobre la futura construcción del centro del núcleo de Vilarrodís.

“A resposta foi clara e vergoñenta, pedirase unha cita coa consellaría e xa se lles informará. A día de hoxe aínda non hai resposta”, expone la concejala.

Por todo ello, el BNG exige soluciones “inmediatas” y le pide al gobierno local “que defenda unha sanidade pública e de calidade para Arteixo”, subraya Seixas. Añade que el BNG “non vai apoiar que o centro de saúde de Vilarrodís sexa de iniciativa privada”, a su entender, la sanidad “non é un negocio co que teñan que lucrarse os amigos do señor Calvelo.

La portavoz municipal también lamenta que en la última sesión plenaria los concejales del PP no apoyasen una moción en defensa de la sanidad pública. “O alcalde e o seu goberno queren que a veciñanza de Arteixo pague os medicamentos, paguen as ambulancias que levan a enfermos de diálise e de cancro por ir facer probas e tratamento” y continúa afirmando que el gobierno local está de acuerdo con que “as mulleres separadas non casadas que non cotizaron queden sen cobertura sanitaria”.

 

El BNG denuncia el “abandono” de la finca del ambulatorio de Vilarrodís

Te puede interesar