lunes 26/10/20

Un cheque, una rama de eucalipto y una Coca-Cola

Los Reyes de Galiza Nova eligieron este año Oza-Cesuras para su particular entrega de regalos, que llevaron a González Cacheiro

Los tres Reyes Magos, con sus regalos, antes de entregarlos en el registro de Oza-Cesuras Quintana
Los tres Reyes Magos, con sus regalos, antes de entregarlos en el registro de Oza-Cesuras Quintana

Melchor, Gaspar y Baltasar atienden la invitación de Galiza Nova para visitar Oza-Cesuras. Cada año, los nacionalistas eligen una localidad para entregar sus particulares regalos en el registro y, como en su día Cambre o Betanzos, esta vez se plantan en el primer municipio fusionado de Galicia con los Reyes Magos.
“O escenario escollido non podía ser outro que o novo concello resultante da fusión de Oza dos Ríos e Cesuras, e o seu destinatario o presidente da súa xestora, Pablo González Cacheiro”, explican desde  Galiza Nova. Este, de vacaciones hasta el día 13, tardará una semana en recoger los “agasallos” de Sus Majestas. Eso, si decide aceptarlos, pues no sería el primero que los manda de vuelta, no a Oriente, pero sí a la sede del BNG.

Los “agasallos” hacen referencia a los tres asuntos más polémicos tras la fusión, como la subida salarial del regidor, que saltó a los medios de toda españa


La intención de Galiza Nova no es la misma que la de los Reyes Magos, y los regalos no son oro, incienso y mirra, sino un cheque, una rama de eucalipto y una Coca-Cola. Con ellos, lejos de honrar a quien los recibe, quieren denunciar “unha enorme despreocupación polos problemas reais dos veciños e veciñas de Oza e Cesuras e a mentira continuada do seu alcalde en temas como a instalación da Coca-Cola, a tala de árbores no Sanatorio de Cesuras ou a polémica xurdida despois da subida de salario” del popular Pablo González Cacheiro.
¿Por qué una Coca-Cola?. Los Reyes Magos llevan un Coca-Cola con el nombre de Pablo “xa que polo que parece vai ser a única que vai haber no noso concello, xa que da factoría de Begano que tanto prometeu no proxecto de fusión só sabemos que vai pechar as sús plantas no norte do Estado e que de establecerse aquí non ha nada”, resume la organización juvenil del BNG.
La rama de ecucalipto, según  explican, sería para “recordarlle a investigación sobre a venda de madeira do Sanatorio de Cesuras á empresa familiar dun concelleiros de Oza” y el cheque, de 56.084 euros, correspondería “ao seu soldo deste ano, para que non teña que cobralo dos cartos públicos e poida investilos en servizos para todos os veciños e veciñas de Oza-Cesuras”.
Melchor, Gaspar y Baltasar, fieles a la ironía de esta “tradición”, abandona el lugar de Lois, donde se ubica el consistorio, confiados en que "estes agasallos sirvan para que o goberno municipal faga propósitos de ano novo e mude as súas políticas e se preocupe máis polos problemas de todos os veciños e veciñas de Oza-Cesuras e, sobre todo, á súa mocidade", concluyen fuentes de Galiza Nova. 

Comentarios