El BNG de Oza-Cesuras demanda a la Xunta el arreglo de la AC-480

La agrupación del Bloque Nacionalista Galego (BNG) de Oza-Cesuras urge a la Xunta el arreglo de la carretera AC-480, después de aprobar en sesión plenaria la corporación la moción presentada por el BNG sobre este tema.
“Despois das recurrentes queixas da veciñanza de Filgueira de Barranca rexistramos unha moción solicitando da Xunta as melloras oportunas para todo o trazado da estrada polo noso concello”, apuntó la portavoz, Estefanía Busto.
Los nacionalistas critican que la falta de medidas de seguridad vial hace que esta carretera, que trascurre 18 kilómetros por Oza-Cesuras, “supoña un risco para condutores e peóns, e nos últimos anos rexistráronse varios accidentes con vítimas mortais”, alega Busto, quien señala que esto es un “problema grave para o que a veciñanza reclama solucións”.
Desde el BNG se alegraron de que su moción fuese aprobada en el pleno y solicitan que los acuerdos tomados en la sesión sean tomados en consideración por el Gobierno autonómico.
La agrupación indica, también, que no es la primera vez que reclaman las mejoras necesarias para esta carretera. “Trasladamos esta situación en diferentes ocasións ao Concello e ao Parlamento galego, demandando que se garanta a seguridade dos veciños”, dice la portavoz. “Ademais desta última moción, volveremos trasladar estas demandas ao Parlamento”, añadió.
Por otra parte, el pleno de Oza-Cesuras también aprobó la moción del BNG sobre la transferencia de la autopista AP-9, en la que alegan que esta infraestructura ya está “amortizada”. n

El BNG de Oza-Cesuras demanda a la Xunta el arreglo de la AC-480

Te puede interesar