jueves 3/12/20

Alertan de que una ley autonómica pone en peligro las fiestas en los barrios

El PSOE advierte de los posibles problemas que la nueva Lei de Emprendemento e da Competitividade Económica de Galicia provocará en Betanzos. .

A Magdalena abre cada año el calendario festivo de Betanzos   Susy Suárez
A Magdalena abre cada año el calendario festivo de Betanzos Susy Suárez

El PSOE advierte de los posibles problemas que la nueva Lei de Emprendemento e da Competitividade Económica de Galicia provocará en Betanzos. En concreto, a las comisiones de fiestas que, a la hora de obtener la licencia correspondiente, tendrán que presentar “unha complexa e custosa documentación que ata agora non tiñan que facer”, señalan desde la Agrupación Socialista.
Uno de los artículos de la disposición recién aprobada establece “que a celebración de espectáculos e actividades extraordinarias e, en todo caso, os que requiran instalacións de escenarios e estruturas móbiles estarán sometidas á obtención de licenza” lo que, a juicio del grupo de gobierno, creará un enorme conflicto a los organizadores de las tradicionales celebraciones en barrios y parroquias  que, para obtener los permisos correspondientes, “deben presentar proxectos de seguridade e instalacións, así como os seguros”, insiste el PSdeG-PSOE.
“Para facernos unha idea, deberán presentar, entre outras moitas cousas,  un proxecto técnico, firmado por un experto competente; un plan de emerxencias, un plan de autoprotección; un estudo de movilidad; un estudo de impacto acústico; unha declaración da organización conforme conta cos seguros previstos na lei… cargando aos concellos de máis traballo, xa que ten que emitir os informes correspondes, para logo remitir á Xunta...”, aseguran los socialistas, que precisan que será la administración autonómica la que elabore el informe definitivo, autorizando o no la actividad, e insisten en que los problemas se van a multiplicar en verano, coincidiendo con los festejos más grandes de Galicia.
El PSOE elevará a pleno una moción para instar  a la Xunta a modificar la ley para solventar los posibles problemas derivados de su aplicación, que también pueden afectar a Betanzos.

Comentarios