La gerencia del área sanitaria presenta un plan de urgencias con aumento de personal

Vista del hospital universitario coruñés | patricia g. fraga

La gerencia del área sanitaria de A Coruña y Cee presentó a los representantes de la plantilla su Plan de Urgencias para este 2022, que incrementa la presencia de personal, conscientes “de que a calidade da atención de urxencias é responsabilidade de todos”, señalaron en un comunicado.


Alegan que el documento se ha elaborado tras solicitar la opinión y análisis de muchos profesionales, incluidos sindicatos y pacientes. “Este plan contempla, ademais dun crecemento da presenza de facultativos e do persoal de enfermería, con catro enfermeiras máis, un “pooling” de profesionais para sobreaforos de dez enfermeiras e seis técnicos en coidados auxiliares de enfermería cunha quenda rotatoria complexa, de maneira que estean sempre dispoñibles para cubrir as necesidades asistenciais e outras incidencias”, indican.


Atención a pacientes leves

El plan incluye, también, el fomento de los circuitos de atención a los pacientes denominados “verdes”, los menos graves, que suponen casi el 40% de los casos de urgencias; liberando, de esta forma, “tempo e espazos para os doentes máis graves”, apunta la gerencia.


Se contará con un equipo experto en triaje y se pondrán en marcha medidas para minimizar la estancia de los críticos, con el monitoraje de esos pacientes en otras unidades, como ya se hizo con las camas de la planta de cirugía cardíaca.


Por otra parte, también plantean la reorganización del trabajo en el área de observación, tanto de camas como de sillones. Desde la gerencia del área sanitaria coruñesa destacan que “os indicadores do servizo, no que traballan actualmente máis de 300 profesionais, que se teñen agora mesmo son moi bos, garantindo a calidade da asistencia ao paciente urxente” y reconocen, “unha vez máis, o traballo de todos os profesionais aos que se busca facilitar a súa labor”.

La gerencia del área sanitaria presenta un plan de urgencias con aumento de personal

Te puede interesar