5:26 h. Domingo, 23 de noviembre de 2014

 

Feijóo garantiza la firma de los contratos de los 14 remolcadores para septiembre

| Actualizado 11 Agosto 2012 - 05:38 h.
Vota esta noticia:
Más acciones:
Plano de la ubicación de la base y el estado actual de la dársena
Plano de la ubicación de la base y el estado actual de la dársena

La otra inversión que tiene previsto el agente petrolero mexicano en la zona, la construcción de 14 remolcadores en los astilleros de Navantia en Ferrol, todavía sigue en el aire. El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, anunció que se esperan novedades para septiembre. “Todas as embarcación contidas no acordo extratéxico de maio están en tramitación, e todas as contratacións das embarcación alí concretadas verán a luz nas vindeiras semanas”.

Feijóo mantiene que los directos de Pemex “poden dar fe de que nos nosos traballadores do sector naval saben facer barcos, de que temos a tecnoloxía que Pemex precisa e do profundo coñecemento da industria naval”.

El presidente de la Xunta considera que estas dos iniciativas conforman “una alianza estratéxica que non ten marcha atrás, senón que o único que lle cabe é seguir fortalecéndose no futuro”.

 

estrategia compartida

Pemex pidió una estrategia compartida con los astilleros mexicanos en el que estos se beneficien de la superior tecnología gallega, algo con lo que se mostró de acuerdo Feijó: “Vamos a encher as gradas dos estaleiros galegos de abrcos que compiten en calidade e en prezo coas esixencias que Pemex impón en todas as súas contratación e que compitan non so en prezo e en calidade senon en tecnoloxía”. n