El Ayuntamiento no aportará fondos para la intermodal

El Ayuntamiento no aportará fondos para la intermodal
11 marzo 2016 A Coruña.- El aparcamiento se convirtió ayer en tema de debate en los pasos previos a que la Xunta licite la redacción del proyecto para la futura intermodal coruñesa. El Ayuntamiento confresó tras una reun

El alcalde considera que la estación intermodal es un proyecto irrenunciable para la ciudad. Según Xulio Fereiro, se trata de un nudo de conexiones en el convergerán el transporte urbano y el metropolitano y que cambiará la forma en la que se entiende la movilidad a nivel local. Eso sí, no está dispuesto a aportar ni un euro de las arcas municipales para verlo hecho realidad, y mucho menos los 20 millones de euros que propone la Xunta. “Non é razonable se lle pida ao Goberno local da Coruña que aporte este investimento tendo en conta que falamos de transporte  nterurbano, algo que non é competencia do Concello, senón da Xunta de Galicia”. 
“A nosa implicación é infinitamente superior a que tiñan asinada”, había señalado el día anterior la directora xeral de Mobilidade, Helena de Lucas, que recordó que cuando se planteó por primera vez la intermodal en 2008, el entonces alcalde, el socialista Javier Losada, firmó un convenio con el Ministerio de Fomento, a cuyo cargo estaba otro socialista, José Blanco por el que el Gobierno local asumía el coste total del proyecto, pero que la Xunta decidió aportar diez millones de euros.
 “A nós, sen ter as competencias, nos demandan esa cantidade, mentres que desde a administración autonómica pretenden achegar só dous millóns de fondos propios e oito millóns procedentes de fondos europeos”, comentó el primer edil, que añadió:  “Parécenos insuficiente, tendo en conta a desproporción entre a capacidade dunha administración e outra e entre a administración que ten competencias e a que non as ten”.
Para Ferreiro, las razones de la Xunta son “que a cidadanía coruñesa decidise que o partido do señor Feijóo non estivese á fronte do Executivo municipal dende o pasado maio ten que ver algo. En el lado positivo, valoró que Adif se muestre flexible . 

gastos
Según el alcalde, “A Xunta pídenos directamente sete millóns de euros para a obra na estación, mentres que ADIF demanda o valor do solo no que se vai situar, que ronda os cinco millóns de euros”. Además, Fereiro recuerda que el gasto de acondicionar corre a cargo de las arcas municipales, algo que ya está incluido en los presupuestos, lo que supondría otros dos millones.
 “E  tamén están aí os datos de urbanización do propio sector da  estación, por máis de seis millóns de euros… O resultado é que imos sumando e chegamos a unha cantidade que non é para nada razonable”, remató.

El Ayuntamiento no aportará fondos para la intermodal

Te puede interesar