El PP asegura que completará la fachada marítima de Camariñas cuando haya dinero

El PP asegura que completará la fachada marítima de Camariñas cuando haya dinero
22 mayo 2013 página 05 Camariñas.- Portos de Galicia anuncia que Repsol instalará este verano un surtidor de combustible en el puerto de Camelle

El PP rechazó ayer en el Parlamento de Galicia la proposición no de ley presentada por los socialistas  para que se ejecutase la tercera fase de la fachada marítima de Camariñas.  La diputada popular Marisol Piñeiro aseguró que ni Portos  ni el PP renuncian al proyecto, sino que está paralizado a la espera de que haya disponibilidad presupuestaria. Además, recordó la necesidad de que el Concello “cumpra os seus compromisos e ceda a parcela de 2.000 metros cadrados” que se necesita para llevar a cabo la actuación.
Según Marisol Piñeiro, la  Xunta pone el “máximo interés en todas aquelas accións que contribúan a mellorar a calidade de vida dos veciños de Camariñas e do resto da Costa da Morte”. Incidió así en que en 2013 finalizaron las obras de ampliación del puerto camariñán, que supusieron una inversión aproximada de 3,5 millones de euros.
“Dentro do programa de investimento no porto de Camariñas tamén estaban incorporadas actuacións de acondicionamento do borde portuario e un contradique, pero estas obras adiáronse debido ao drástico cambio do contexto orzamentario, pero non se anularon”, indicó la diputada popular. Para Piñeiro, en el contexto actual toca priorizar e “esta consellería aposta por investimentos que sexan útiles ó sector profesional do mar, sen renunciar a outros proxectos cando teñamos dispoñibilidade orzamentaria”. En lo tocante a la cesión de una parcela de 2.000 metros cuadrados para la realización de la mejora portuaria, según lo acordado en su día por la corporación local, “a día de hoxe aínda estamos á espera de que ese terreo sexa cedido”. La parlamentaria indicó que “todas estas cuestións fóronlle comunicadas ao alcalde de Camariñas polo propio presidente de Portos nunha recente visita que fixo á localidade”. Respecto a esta visita, Marisol Piñeiro califica de “paranormal o berrinche que transmitiu á prensa o propio alcalde, moi molesto pola miña presenza, e a do meu compañeiro Aurelio Núñez”.

El PP asegura que completará la fachada marítima de Camariñas cuando haya dinero

Te puede interesar